Menu

Op zoek naar hulp?

Beheer uw boeking en bekijk de antwoorden op de meest gestelde vragen

Controleer de status en beheer uw boeking

Verzend de boekingsbevestiging opnieuw
Beheer uw boeking

Met Uw account kunt u eenvoudig:
  • uw boekingsstatus controleren,
  • een wijziging aanvragen in de datum van uw reis,
  • ontdekken hoe u online kunt inchecken,
  • bagage en instappen met prioriteit toevoegen,
  • meer te weten komen over de huidige veiligheidsregels in het land van uw bestemming,
  • de visumvereisten controleren en een visum of ESTA aanschaffen,
  • een accommodatie boeken met korting, een verzekering toevoegen en een auto huren.

  • Log in of registreer u met het e-mailadres die gebruikt is bij het doen van de boeking.

    Ga naar Uw account
    Controleer uw boekingsstatus zonder in te loggen - hier

    Meest gestelde vragen m.b.t. boekingen

    Actuele informatie

    • Zijn er wijzigingen m.b.t. de vluchtschema's vanwege de huidige situatie in Oekraïne?

      Momenteel wordt het overgrote deel van de vluchten uitgevoerd zoals deze gepland staan. Indien u geen informatie van eSky of de luchtvaartmaatschappij ontvangt over een annulering of nieuwe planning zal uw vlucht uitgevoerd worden zoals deze oorspronkelijk gepland staat.

      Indien u uw reis wilt annuleren of wijzigen zullen luchtvaartmaatschappijen uw aanvraag in behandeling nemen in overeenstemming met de tariefvoorwaarden.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Mijn vlucht is geannuleerd. Wat gebeurt er nu?

      Uw vlucht is door de luchtvaartmaatschappij geannuleerd? In ruil daarvoor heeft u recht op de keuze uit een nieuwe vluchtdatum of restitutie van het vliegticket. Bij restitutie kunt u bijvoorbeeld een voucher, te gebruiken punten of geld ontvangen. De beslissing over de vorm van restitutie ligt bij de luchtvaartmaatschappij. Bij eSky hebben we, net als bij de luchtvaartmaatschappijen, retourprocedures om ervoor te zorgen dat u de beste oplossing krijgt. Hoe de procedure voor het annuleren van vluchten door de luchtvaartmaatschappij eruit ziet, hangt af van of het eSky is of de luchtvaartmaatschappij die rechtstreeks contact met u opneemt over uw boeking (lees meer over eSky-boekingen die door luchtvaartmaatschappijen worden afgehandeld). U vindt de informatie over wie uw boeking afhandelt in de e-mail die we u samen met het vliegticket hebben gestuurd.

      Let op! Terugbetaling voor een ongebruikt vliegticket dekt de kosten van het ticket en de luchthavengelden. Andere producten of eSky-services die bij het ticket worden geleverd, kunnen mogelijk niet worden gerestitueerd.

      • Ik ben gecontacteerd door eSky 

        Als de informatie over de annulering van de vlucht via eSky naar uw e-mailadres is verzonden, is de retourprocedure als volgt: 

        • We informeren u over de annulering van uw vlucht met de luchtvaartmaatschappij.
        • We nemen contact op met de luchtvaartmaatschappij voor informatie over de beschikbare restitutie opties.
        • Na ontvangst van de informatie, sturen we u een bericht met de beschikbare opties voor terugbetaling: betaling naar uw rekening, voucher of punten. De vorm van restitutie hangt volledig af van de luchtvaartmaatschappij.
        • U kiest welke restitutie-optie het meest geschikt voor u is.
        • Bij wijzigingen van de status of bij langere telefoon wachttijden. wordt u hiervan per e-mail op de hoogte gesteld.
        • Als uw boeking uit meerdere tickets bestaat, sturen we u in één of afzonderlijke berichten informatie over de restitutiemogelijkheden. 
      • Ik ben gecontacteerd door de luchtvaartmaatschappij

        Als de informatie over de annulering van de vlucht rechtstreeks door de luchtvaartmaatschappij naar uw e-mailadres is verzonden, dan volgt de procedure voor het opnieuw plannen of terugbetalen van de vlucht alleen de richtlijnen van de luchtvaartmaatschappij. In dit geval ontvangt u alle informatie rechtstreeks van de luchtvaartmaatschappij, inclusief informatie over de vervolgstappen, een lijst met beschikbare restitutiemogelijkheden en meldingen over de stand van zaken. Om een restitutie te verkrijgen, volg de verstrekte informatie en neem rechtstreeks contact op met de luchtvaartmaatschappij, b.v. per e-mail of telefoon. 

         

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Ik wil mijn vlucht annuleren of wijzigen

      Zijn uw plannen gewijzigd en kunt u de gekochte vliegtickets niet meer gebruiken? Helaas is het niet altijd mogelijk om vrijwillig uw vlucht te wijzigen of te annuleren en uw geld terug te krijgen. In het geval dat u uw reis wilt annuleren of de vluchtdatum wilt wijzigen, neem dan contact met ons op via de tabblad ‘’Mijn boekingen’’ in Uw eSky-account. (als u geen account heeft, maak er dan één aan en importeer de boeking, download vervolgens de eSky mobiele applicatie voor directe toegang tot boekingen). Of u een ticket kunt retourneren of de reisdatum kunt wijzigen hangt af van de luchtvaartmaatschappij en het gekochte tarief.
      Bij de meeste luchtvaartmaatschappijen is het niet mogelijk om de reis te annuleren en het ticket terug te betalen. Als u de vluchtdatum wilt wijzigen, zullen de meeste luchtvaartmaatschappijen dit toestaan maar daar zijn dan wel extra kosten aan verbonden (in het geval van een goedkoper tarief kan een dergelijke wijziging gratis zijn). Bovendien zullen luchtvaartmaatschappijen het verschil meestal niet terugbetalen als de ticketprijs na de wijziging lager is dan de oorspronkelijke ticketprijs. Lees hier meer over het annuleren van de reis en het terugbetalen van uw vliegticket.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Hoe lang moet ik wachten op mijn terugbetaling na annulering van een vlucht?

      Wacht u op restitutie van een ongebruikt vliegticket? U kunt er zeker van zijn dat u uw geld terugkrijgt wanneer de luchtvaartmaatschappij hiermee heeft ingestemd. Helaas zijn er van tijd tot tijd situaties waarin luchtvaartmaatschappijen, vanwege het toegenomen aantal restitutieverzoeken, de wachttijd voor restitutie kunnen verlengen.

      Houd er rekening mee dat de wachttijd voor restitutie van een door de luchtvaartmaatschappij geannuleerde vlucht geheel aan de luchtvaartmaatschappij is.

      Hieronder vindt u informatie over wie contact met u opneemt over uw terugbetaling (lees meer over eSky-boekingen die door luchtvaartmaatschappijen worden afgehandeld).

      Als uw boeking wordt afgehandeld door eSky (u kunt deze informatie vinden in de e-mail met het ticket dat we u hebben gestuurd), sturen we u een bericht over de annulering van de vlucht en zullen we namens u zo snel mogelijk beginnen met de procedure van een terugbetaling van de luchtvaartmaatschappij. Wij zullen informatie inwinnen over de mogelijkheden van restitutie die door de luchtvaartmaatschappij worden aangeboden en we zullen voor uw zaak zorgen totdat deze is voltooid. We houden u op de hoogte van de beschikbare restitutie-opties en de huidige status van uw aanvraag. Sommige luchtvaartmaatschappijen bieden een restitutie aan in de vorm van een voucher of punten die kunnen worden gebruikt voor de aankoop van vliegtickets, naast een terugbetaling op de bankrekening of creditcard. De terugbetaling bij het selecteren van de voucher of punten is veel sneller dan bij het overboeken van geld naar uw rekening of kaart.

      Als uw boeking rechtstreeks door de luchtvaartmaatschappij wordt afgehandeld (u kunt deze informatie vinden in de e-mail die door ons met het vliegticket is verzonden), ontvangt u alle informatie over restitutie, beschikbare restitutie-opties en deadlines voor het behandelen van de verzoeken aan de luchtvaartmaatschappij op het e-mailadres die tijdens de boeking is opgegeven. De luchtvaartmaatschappij zal u ook informeren over de status van uw aanvraag en eventuele aanvullende informatie verstrekken met betrekking tot de geannuleerde boeking. Als u de huidige status van uw verzoek en de wachttijd voor een terugbetaling wilt weten, neem dan rechtstreeks per e-mail of per telefoon contact op met de luchtvaartmaatschappij om alle benodigde informatie te verkrijgen. Houd er rekening mee dat in het geval van het selecteren van een voucher of punten om te gebruiken om vliegtickets te kopen, het terugbetalingsproces veel sneller gaat dan wanneer u ervoor kiest om geld over te schrijven naar uw rekening of kaart.

      Let op! De beschikbaarheid van de restitutie-opties is afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij waarvan u het ticket heeft.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Welk type restitutie krijg ik voor mijn geannuleerde vlucht?

      Vraagt u zich af wat er precies vergoed wordt in een terugbetaling voor een ongebruikt vliegticket dat op eSky is gekocht en hoe u het geld ontvangt? In overeenstemming met de procedures van de luchtvaartmaatschappijen, dekt de restitutie voor de geannuleerde vlucht de kosten van het ticket en de aanvullende diensten die rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij zijn gekocht. De vorm van de terugbetaling hangt volledig af van de beslissing van de luchtvaartmaatschappij.

      Meestal bieden luchtvaartmaatschappijen alleen restitutie aan in de vorm van een voucher of punten die kunnen worden gebruikt voor de aankoop van een ander vliegticket. Sommige luchtvaartmaatschappijen staan terugbetaling toe.

      Let op! De terugbetaling dekt alleen de geannuleerde vluchten van uw boeking. Luchtvaartmaatschappijen geven geen restitutie voor vluchten die volgens het schema hebben plaatsgevonden.  

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Wanneer en hoe ontvang ik restitutie voor een geannuleerde Vlucht+Hotel-pakket?

      Vraagt u zich af hoe en hoe snel u een restitutie kunt ontvangen voor een geannuleerde eSky Vlucht+Hotel-pakketboeking? Op grond van de Wet pakketreizen en gekoppelde reisarrangementen duurt het restitutieproces maximaal 14 dagen.

      Het geld wordt teruggestort met dezelfde methode die bij de betaling is gebruikt. Zodra we uw terugbetaling hebben verwerkt, zullen we u onmiddellijk per e-mail op de hoogte stellen.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Wat is een eSky Wallet en wat zijn de voordelen ervan?

      Hebben we u een e-mail gestuurd met de optie om voor de eSky Wallet te kiezen of heeft u informatie over deze toepassing ontvangen en vraagt u zich af wat het is en wanneer u het kunt gebruiken? De eSky Wallet is een elektronische portemonnee, waarmee u tegoeden kunt ontvangen of gebruiken op eSky als onderdeel van promotiecampagnes of een snelle terugbetaling ontvangt voor een ongebruikte vluchtboeking en u kunt ook extra voordeeltjes krijgen.

      U kunt deze alleen gebruiken na ontvangst van een bericht van ons met de mogelijkheid om voor deze vorm van restitutie te kiezen of door deel te nemen aan promotieacties.

      Lees hier meer over eSky Wallet.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Regels voor reizen over de wereld. Waar kan ik naartoe reizen?

      U wilt graag op reis, maar u weet niet waar u heen moet vliegen en hoe u zich moet voorbereiden op een reis naar het buitenland? In een dergelijke situatie is het de moeite waard om beproefde bronnen te gebruiken, omdat de regels voor reizen over de hele wereld dynamisch veranderen en afhankelijk zijn van de autoriteiten van individuele landen. De wijzigingen kunnen betrekking hebben op het soort documenten dat op de luchthaven moet worden getoond, algemene gedragsregels bij aankomst of de tijdelijke opschorting van aankomst.

      Om betrouwbare en actuele informatie te lezen en uw reizen met een gerust hart te kunnen plannen, kunt u hier de pagina raadplegen waar we alle informatie hebben verzameld over regels en documenten die vereist zijn de verschillende landen in de wereld.

      Lees voordat u vertrekt de officiële aankondigingen van de autoriteiten van het land waar u naartoe gaat.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Moet ik een test op COVID-19 doen voordat ik op reis ga?

      Plant u een reis of heeft u al een ticket, maar bent u nog op zoek naar de laatste informatie of u voor uw reis een COVID-19-test moet doen? 

      • Als u al een ticket heeft, kunt u op het tabblad 'Mijn boekingen' in Uw eSky-account informatie vinden over of het land en eventuele overstaplanden waar u naartoe gaat een negatief COVID-19-testresultaat vereisen. Als u geen account heeft, maak er dan een aan en importeer uw boeking. 
      • Als u alleen een reis aan het plannen bent en geen eSky-ticket heeft, kunt u hier op een speciale website alle belangrijke informatie vinden over de regels bij het oversteken van de grenzen , inclusief als tests noodzakelijk zijn of documenten ingevuld moeten worden.

      Wereldwijd vereisen sommige landen een COVID-19-test voorafgaand aan de reis en er moet een negatief testresultaat bij aankomst getoond worden.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Hoe kan ik in contact komen met eSky?

      Wilt u contact met ons opnemen over uw boeking? Lees dan onderstaande informatie over hoe u dit kunt doen om onze directe ondersteuning te krijgen. 

      • Als u voorafgaand aan de reis contact met ons wilt opnemen over uw boeking, gebruik dan het tabblad "Mijn boekingen" in Uw eSky-account. Met Uw account:
        • uw boekingsstatus controleren,
        • data wijzigen of reis annuleren,
        • ontdekken hoe u online kunt inchecken,
        • bagage en instappen met prioriteit toevoegen,
        • meer te weten komen over de huidige veiligheidsregels in het land van uw bestemming,
        • de visumvereisten controleren en een visum of ESTA aanschaffen,
        • een accommodatie boeken met korting, een verzekering toevoegen en een auto huren.

        Indien u geen geregistreerde gebruiker bent, maakt dan een account aan en importeer uw boeking. Daarnaast is het ook de moeite waard om de eSky app te gebruiken. Hier heeft u direct, altijd en overal toegang tot uw boekingen.
        Als u voorafgaand aan de reis contact met ons wilt opnemen over iets anders, kunt u ons bereiken via het contactformulier dat u hier kunt vinden. 

      • Als u hulp nodig hebt tijdens het reizen, kunt u het nummer bellen dat op uw ticket staat. De hotline werkt van maandag tot en met vrijdag: 9.00 - 16.00 uur CET.
      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Het restitutiebedrag is lager dan het totaalbedrag van mijn boeking. Waarom is dat?

      Vraagt u zich af waarom uw terugbetalingsbedrag na annulering van uw vlucht lager is dan uw eSky-boeking? Dit hangt allemaal af van welke diensten zijn gekocht bij het vliegticket en welke beslissing de luchtvaartmaatschappij heeft genomen over het restitutiebedrag. Het genoemde bedrag is exclusief bijvoorbeeld servicekosten en aanvullende services die gekocht zijn op eSky.

      In sommige gevallen vergoeden luchtvaartmaatschappijen geannuleerde boekingen in afzonderlijke betalingen, b.v. voor specifieke passagiers, als de boeking bestond uit tickets voor een groep mensen, of aanvullende diensten omvatte die door de luchtvaartmaatschappij werden aangeboden, zoals extra bagage, stoelreservering, enz.

      Wat is inbegrepen in het restitutiebedrag? Meer informatie >>

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!

    Online check-in

    • Waar kan ik een link vinden naar de online check-in?

      U weet dat u moet inchecken en uw instapkaarten moet downloaden voordat u met het vliegtuig gaat reizen, maar bent u nog op zoek naar een plek om dit te doen? Het hangt allemaal van af of u rechtstreeks door de luchtvaartmaatschappij of eSky wordt gecontacteerd (lees meer over eSky-boekingen die door luchtvaartmaatschappijen worden afgehandeld). U vindt de relevante informatie in de e-mail die we u samen met het vliegticket hebben gestuurd. 

      • Ik ben gecontacteerd door eSky of de luchtvaartmaatschappij, maar ik heb de online check-in gekocht op eSky. 

        U vindt een link naar het incheckformulier op het tabblad "Mijn boekingen" in Uw eSky-account. Als u geen account heeft, maak er dan een aan en importeer de boeking. Deze link kunt u ook in uw ticket vinden. U kunt ook de eSky mobiele app gebruiken, waardoor u altijd en overal direct toegang heeft tot uw boekingen. Indien wij tot 7 dagen voor vertrek de benodigde gegevens niet van u hebben ontvangen, sturen wij u een herinnering per e-mail met een link naar het formulier. 

      • Ik ben gecontacteerd door de luchtvaartmaatschappij.

        Informatie over online inchecken ontvangt u rechtstreeks van de luchtvaartmaatschappij op uw e-mailadres. U kunt zelf inchecken op de website van de luchtvaartmaatschappij, onder vermelding van de benodigde gegevens.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Online check-in stap voor stap

      We informeren u regelmatig dat u moet inchecken en dat u uw instapkaarten moet downloaden voordat u met het vliegtuig gaat reizen. Waarom is online inchecken belangrijk en hoe moet dat gebeuren? Online inchecken stelt u in staat om de instapkaarten voor te bereiden waarmee u toegang heeft tot het vliegtuig. Bij het vliegen met populaire low-cost luchtvaartmaatschappijen (zoals Ryanair, Wizz Air, Laudamotion) is het noodzakelijk om de instapkaart te laten afdrukken. Zonder uitgeprinte instapkaart kan het zijn dat u wordt geweigerd aan boord of dat u een toeslag moet betalen op de luchthaven. Het incheckproces verschilt per luchtvaartmaatschappij, afhankelijk van of eSky of de luchtvaartmaatschappij contact met u opneemt (lees meer over eSky-boekingen die door luchtvaartmaatschappijen worden afgehandeld). U vindt de relevante informatie in de e-mail die we u met het vliegticket hebben gestuurd. 

      • Ik ben gecontacteerd door eSky of de luchtvaartmaatschappij, maar ik heb de online check-in gekocht op eSky

        Wij voeren de check-in voor u uit. Hiervoor hebben wij in sommige gevallen uw gegevens en van degenen die met u reizen nodig.

        • U vindt de link naar het gegevensformulier op het tabblad "Mijn boekingen" in Uw eSky-account. Als u geen geregistreerde gebruiker bent, maak een account aan en importeer uw boeking. Het is ook de moeite waard om de eSky mobiele app te gebruiken, waardoor u altijd en overal direct toegang krijgt tot uw boekingen. Daarnaast vindt u de link naar het incheckformulier in de e-mail bij uw ticket. 
        • Vul alle benodigde gegevens op het formulier zo snel mogelijk in. Hierdoor kunnen we makkelijk inchecken en instapkaarten versturen nadat deze door de luchtvaartmaatschappijen zijn geopend. Let op! Inchecken kan niet meer mogelijk zijn bij het verstrekken van de gegevens later dan 48 uur voor vertrek. 
        • Uw instapkaarten zijn beschikbaar in Uw eSky-account van 48 tot 8 uur voor de geplande vertrektijd, Van hieruit moeten ze worden gedownload. Om deze procedure correct te laten verlopen, moeten de gegevens van elke passagier worden ingevuld. Als u geen geregistreerde gebruiker bent, maak een account aan en importeer uw boeking. 
        • Daarnaast sturen we u de instapkaarten 48 tot 8 uur voor vertrek naar het e-mailadres dat u heeft opgegeven bij het boeken van de ticket. Als er minder dan 8 uur over zijn tot uw vlucht en u heeft nog geen e-mail met uw instapkaarten ontvangen, ga dan naar Uw eSky-account en download de documenten. Of controleer de SPAM-folder en welk e-mailadres is gebruikt bij het maken van de boeking. 
        • Instapkaarten moeten worden afgedrukt en op de luchthaven worden getoond, samen met het identiteitsbewijs dat is gebruikt voor het inchecken. Let op! Als uw reis uit meerdere vluchten bestaat, worden de instapkaarten tussen 48 en 8 uur voor het vertrek van elke vlucht afzonderlijk in Uw eSky-account gedeeld en in afzonderlijke e-mails verzonden. 
      • Ik ben gecontacteerd door de luchtvaartmaatschappij

        Alle details over online inchecken ontvangt u van de luchtvaartmaatschappij. Inchecken moet worden gedaan op de website van de luchtvaartmaatschappij, met behulp van het e-mailadres dat is opgegeven tijdens de boeking op eSky.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Wanneer ontvang ik mijn instapkaarten en waar kan ik deze vinden?

      Bent u zich aan het voorbereiden voor uw reis en wilt u de instapkaarten downloaden? Waar u uw instapkaarten kunt vinden, hangt af van of u door eSky of rechtstreeks door de luchtvaartmaatschappij wordt gecontacteerd (lees meer over eSky-boekingen die door luchtvaartmaatschappijen worden afgehandeld). U vindt de relevante informatie in de e-mail die we u met het vliegticket hebben gestuurd. 

      • Ik ben gecontacteerd door eSky of door de luchtvaartmaatschappij, maar ik heb de online check-in gekocht op eSky

        Uw instapkaarten worden 48 tot 8 uur voor de geplande vertrektijd beschikbaar gesteld in Uw eSky-account. Als u geen account heeft, maak er dan een aan en importeer de boeking. Bovendien is het de moeite waard om de mobiele applicatie van eSky te gebruiken, waardoor u altijd en overal onmiddellijk toegang krijgt tot uw boekingen. We sturen ook instapkaarten van 48 tot 8 uur voor vertrek naar het e-mailadres dat u bij het boeken van het ticket heeft opgegeven. Als uw reis uit meerdere vluchten bestaat, worden de instapkaarten afzonderlijk gedeeld in Uw eSky-account en in afzonderlijke e-mails verzonden - 48 tot 8 uur voor aanvang van elke vlucht.

        Voorbeeld nr. 1

        Als u vliegt:

        • van Warschau naar Londen op 1.06, 15:00.
        • van Londen naar Warschau op 7.06, 19:00.

        U zult instapkaarten ontvangen:

        • voor een vlucht van Warschau naar Londen op 30.05, 15:00 op zijn vroegst (1.06, 07:00 op zijn laatst),
        • voor een vlucht van Londen naar Warschau op 5.06, 07:00 op zijn vroegst (7.06, 11:00 op zijn laatst).

        Voorbeeld nr. 2

        Als u vliegt:

        • van Warschau naar Tenerife op 1.06, 09:00, met overstappen in Barcelona op 1.06, 13:00 (Gecombineerde vlucht),
        • van Tenerife naar Warschau op 7.06, 12:00, met overstappen in Frankfurt op 7.06, 18:00 (Gecombineerde vlucht).

        U zult instapkaarten ontvangen::

        • voor een vlucht van Warschau naar Barcelona op 30.05, 09:00 op zijn vroegst (1.06, 01:00 op zijn laatst),
        • voor een vlucht van Barcelona naar Tenerife op 30.05, 13:00 op zijn vroegst (1.06, 05:00 op zijn laatst),
        • voor een vlucht van Tenerife naar Frankfurt op 5.06, 24:00 op zijn vroegst (7.06, 04:00 op zijn laatst),
        • voor een vlucht van Frankfurt naar Warschau 5.06, 18:00 op zijn vroegst (7.06, 10:00 op zijn laatst).

        Als er nog minder dan 8 uren over zijn tot uw vlucht en u heeft nog geen e-mail met uw instapkaarten ontvangen, ga dan naar Uw eSky-account of controleer de SPAM-folder in uw e-mail en controleer of het juiste e-mailadres is gebruikt bij het maken van de boeking. Misschien zijn uw instapkaarten naar een andere mailbox gestuurd die u heeft opgegeven.

        Let op! Als het gaat om vluchten waarvoor aanvullende gegevens in het incheckformulier moeten worden verstrekt, worden instapkaarten pas verzonden nadat de vereiste informatie is toegevoegd. Als uw boeking extra passagiers omvat, zorg er dan voor dat de details voor al deze passagiers zijn verstrekt. 

      • Ik ben gecontacteerd door de luchtvaartmaatschappij

        Als u zelf online incheckt op de website van de luchtvaartmaatschappij, download uw instapkaarten na het inchecken, volgens de informatie die door de luchtvaartmaatschappij wordt verstrekt.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Moet ik de instapkaart printen?

      Vraagt u zich af waarom we u vaak vertellen dat gedownloade instapkaarten uitgeprint moeten worden voordat u naar de luchthaven gaat? Sommige luchtvaartmaatschappijen accepteren mogelijk geen instapkaarten in de vorm van een pdf-bestand dat wordt weergegeven op het scherm van een smartphone of ander mobiel apparaat. De uitgeprinte instapkaart garandeert dat u aan boord komt van het vliegtuig.

      Om er zeker van te zijn dat u aan boord van het vliegtuig mag, moet u elke instapkaart downloaden en printen die via eSky verzonden is of in Uw eSky-account is gedownload.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Foutmelding tijdens de online check-in

      Is er een fout opgetreden bij het invullen van passagiersgegevens in het incheckformulier of bij het zelf online inchecken? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten via het contactformulier hier.

      We onderzoeken wat er gebeurd is en stellen u andere incheck opties voor, zodat u met een gerust hart op reis kunt..

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!

    Bagage

    • Hoe kan ik bagage kopen?

      Vraagt u zich af hoe u extra betaalde bagage kunt toevoegen bij het boeken van vliegtickets of heeft u al een vliegticket en wilt u extra bagage kopen? Ruimbagage kan op eSky worden gekocht tijdens het boeken van een vliegticket of daarna, maar niet later dan 48 uur voor vertrek.

      Als u bagage wilt kopen, ga dan naar het tabblad "Mijn boekingen" in Uw eSky-account. Als u nog geen account heeft, maak dan een aan en importeer uw boeking. Het is ook de moeite waard om de eSky mobiele app te gebruiken, waardoor u altijd en overal direct toegang hebt tot uw boekingen.
      Voorbeeld voorwaarden:

      Ryanair (prijs per vlucht / passagier):

      • 10 kg, 1 stuk bagage 55 x 40 x 20 cm - van €10 tot €25 *
      • 20 kg, 1 stuk bagage 81 x 119 x 119 cm - van €25 tot €40 *

      Wizz Air (prijs per vlucht / passagier):

      • 10 kg, 1 stuk bagage - van €9 tot €57 *
      • 20 kg, 1 stuk bagage - van €15 tot €83 *
      • 32 kg, 1 stuk bagage - van €21 tot €109 *

      Informatie over de voorwaarden van de andere luchtvaartmaatschappijen kunt u hier vinden.
      * Prijzen worden door de luchtvaartmaatschappijen bepaald en kunnen veranderen. De opgegeven bedragen zijn slechts indicatief.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Ruimbagage en handbagage - meest belangrijke informatie

      Bent u op zoek naar de beste reismogelijkheid en vraagt u zich af wat voor bagage u mee mag nemen aan boord van het vliegtuig? Meestal zijn er drie soorten bagage die luchtvaartmaatschappijen toestaan: persoonlijk item, handbagage (cabine) en ruimbagage (ingechecked en vervoerd in het ruim van het vliegtuig). 

      • Een persoonlijk item is altijd inbegrepen in de ticketprijs en kan mee aan boord van het vliegtuig worden gebracht. Het kan een rugzak, handtas of een kleine tas zijn die in het vak onder de zitting moet passen. Houd er rekening mee dat elke luchtvaartmaatschappij acceptabele afmetingen en gewicht voor een persoonlijk item vaststelt. Daarnaast is om veiligheidsredenen de lijst met voorwerpen die aan boord mogen worden strikt gereglementeerd. 
      • Handbagage kan gratis of tegen meerprijs (afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij) aan boord van het vliegtuig worden meegenomen en in het opbergvak boven de stoelen worden geplaatst. Houd er echter rekening mee dat om veiligheidsredenen bepaalde items die in de handbagage passen strikt wettelijk zijn geregeld. Diezelfde wet bepaalt bijvoorbeeld ook hoeveel vloeistof er in de handbagage mag. Het is ook belangrijk om te onthouden dat elke luchtvaartmaatschappij strikt haar eigen regels bepaalt die van toepassing zijn op de afmetingen en het gewicht van bagage. 
      • Ruimbagage is bagage waarvan het gewicht en de afmetingen groter zijn dan handbagage. Bij goedkope luchtvaartmaatschappijen (zoals Ryanair, Wizz Air en easyJet) wordt dit altijd als toeslag in rekening gebracht, terwijl bij reguliere luchtvaartmaatschappijen ruimbagage bij de ticketprijs kan inbegrepen zijn. Regelgeving staat toe dat sommige items worden vervoerd in ruimbagage die mogelijk niet zijn toegestaan in handbagage. Ruimbagage wordt aanbevolen voor langere reizen. Net als bij handbagage worden de afmetingen en het gewicht van de ingecheckte bagage strikt bepaald door de luchtvaartmaatschappijen. Ruimbagage moet altijd worden ingecheckt op de luchthaven, bij de incheckbalie van de geselecteerde luchtvaartmaatschappij, voordat u doorgaat naar de veiligheidscontrole. 

      Als u wilt controleren wat voor soort bagage u mee kunt nemen op uw reis of ruimbagage wilt kopen, ga dan naar het tabblad "Mijn boekingen" in Uw eSky-account. Als u nog geen geregistreerde gebruiker bent, maak dan een account aan en importeer uw boeking. Het is ook de moeite waard om de eSky mobiele app te gebruiken, waardoor u altijd en overal direct toegang heeft tot uw boekingen.

      Check hier wat u aan boord van het vliegtuig mag meenemen en wat u in het ruimbagage mag meenemen!

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Bagage en priority boarding

      Vraagt u zich af wat de voordelen zijn van het aanschaffen van een instapservice met prioriteit? Allereerst kan de passagier plaatsnemen in de voorrangsrij en lange wachttijden vermijden om aan boord van het vliegtuig te gaan.

      Sommige populaire low-cost luchtvaartmaatschappijen (zoals Ryanair en Wizz Air) staan passagiers toe om extra handbagage mee te nemen als onderdeel van deze service. Dit is echter geen regel, dus controleer elke keer dat u instapservice met prioriteit aanschaft wat er bij deze service is inbegrepen.

      Instappen met prioriteit kan worden gekocht bij het boeken van een vliegticket of op een later tijdstip in Uw eSky-account. Als u nog geen geregistreerde gebruiker bent, maak dan een account aan en importeer uw boeking. Het is ook de moeite waard om de eSky mobiele app te gebruiken, waardoor u altijd en overal direct toegang hebt tot uw boekingen.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Wat zijn de bagagelimieten?
      • U heeft al een vliegticket, maakt zich klaar om te vertrekken en u wilt controleren hoeveel bagage u mee kunt nemen in het vliegtuig? Gebruik het tabblad "Mijn boekingen" in Uw eSky-account, waar u alle benodigde informatie over uw bagage kunt vinden. Als u nog geen geregistreerde gebruiker bent, maak dan een account aan en importeer uw boeking. Het is ook de moeite waard om de eSky mobiele app te gebruiken, waardoor u altijd en overal direct toegang hebt tot uw boekingen. 
      • Heeft u nog geen vliegticket gekocht en vraagt u zich af welke vlucht u moet kiezen? Informatie over het maximaal aantal stuks, het gewicht en de afmetingen van de bagage vindt u in het boekingsformulier. Bovendien is alle bagage-informatie van populaire luchtvaartmaatschappijen te vinden op onze websites

      Houd er rekening mee dat de toegestane hoeveelheid bagage door elke luchtvaartmaatschappij afzonderlijk wordt bepaald, wat betekent dat u het beste elke keer kunt controleren hoeveel u mag meenemen voordat u een vliegticket koopt.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!

    Mijn boeking

    • Hoe de huidige status van uw boeking te controleren?

      Wilt u de huidige status van uw boeking en de details bekijken? De manier waarop u de status kunt controleren, hangt af van of u rechtstreeks door eSky of door de luchtvaartmaatschappij bent gecontacteerd (lees meer over eSky-boekingen die door luchtvaartmaatschappijen worden afgehandeld). U vindt alle relevante informatie in de e-mail die we u met het vliegticket hebben gestuurd. 

      • Ik ben gecontacteerd door eSky

        De huidige status van uw vluchtboeking, hotelboeking en Vlucht+Hotelboeking kunt u vinden op het tabblad "Mijn boekingen" in Uw eSky-account. Als u nog geen account heeft, maak er dan een aan en importeer de boeking. Bovendien is het de moeite waard om de eSky mobiele applicatie te gebruiken, waardoor u altijd en overal onmiddellijk toegang kan krijgen tot uw boekingen.

        Wilt u meer functies van Uw account weten? Lees dan dit artikel.
        Om in te loggen of om Uw eSky-account aan te maken - klik hier.

        In het geval van wijzigingen in het vluchtschema of bij een annulering van de vlucht, sturen we u ook een e-mail. We raden u aan om 12 uur voor de geplande vertrektijd de vluchtschema in Uw eSky-account te controleren en de binnenkomende berichten te volgen op het e-mailadres dat u heeft opgegeven bij het boeken van uw vliegtickets. 

      • Ik ben gecontacteerd door de luchtvaartmaatschappij

        U kunt de actuele status van uw boeking op de website van de luchtvaartmaatschappij controleren door in te loggen met de gegevens die door de luchtvaartmaatschappij zijn verstrekt. In het geval van wijzigingen in de dienstregeling of bij annuleringen van vluchten, ontvangt u deze informatie rechtstreeks van de luchtvaartmaatschappij op het e-mailadres dat tijdens het boekingsproces is opgegeven. We raden u aan om 12 uur voor de geplande vertrektijd uw vluchtschema op de website van de luchtvaartmaatschappij te controleren en de binnenkomende berichten te volgen op het e-mailadres dat u heeft opgegeven bij het boeken van je tickets.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Hoe beheer ik mijn boeking?

      Wilt u uw boeking wijzigen, aanvullende diensten kopen of direct toegang krijgen tot de details? Hoe u uw boeking beheert, hangt af van of u door eSky of rechtstreeks door de luchtvaartmaatschappij wordt gecontacteerd (lees meer over eSky-boekingen die door luchtvaartmaatschappijen worden afgehandeld). U vindt alle relevante informatie in de e-mail die we u met het vliegticket hebben gestuurd. 

      • Ik ben gecontacteerd door eSky

        Details over uw vluchtboekingen, hotelreserveringen en Vlucht+Hotel-pakketten zijn te vinden in Uw eSky-account, u kunt het ook gebruiken om uw boekingen te beheren en informatie te verstrekken voor online inchecken (voor geselecteerde luchtvaartmaatschappijen). Dankzij Uw eSky-account kunt u eenvoudig:

        • controleer het nummer en de status van uw boeking,
        • verzoeken indienen om uw reisdatum te wijzigen,
        • leren hoe u online kunt inchecken,
        • bagage en priority boarding kopen,
        • de vereiste documenten en de huidige veiligheidsregels in het land van bestemming controleren,
        • de visumvereisten controleren en een visa of ESTA kopen,
        • accommodaties met korting boeken, verzekeringen afsluiten en een auto huren.

        Als u nog geen geregistreerde gebruiker bent, maak dan een account aan en importeer uw boeking. Het is ook de moeite waard om de eSky mobiele app te gebruiken, waardoor u altijd en overal direct toegang heeft tot uw boekingen. 

        Wilt u meer opties zien die u kunt gebruiken in Uw account? Lees dan dit artikel.
        Om in te loggen of om Uw eSky-account aan te maken - klik hier.

      • Ik ben gecontacteerd door de luchtvaartmaatschappij

        U kunt uw boeking beheren, informatie zoeken over het actuele vluchtschema en de reisdetails vinden op de website van de luchtvaartmaatschappij. De luchtvaartmaatschappij zal u alle informatie verstrekken over mogelijke opties voor het beheren van uw boeking en uw voorkeur op welke manier contact met u wordt opgenomen via het e-mailadres dat is opgegeven bij het kopen van de vliegtickets. 

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Ik heb geen bevestiging van mijn boeking. Hoe kan ik de status controleren?

      Heeft u informatie nodig over de status van uw boeking, maar kunt u uw boekingsbevestiging nergens vinden? Gebruik het tabblad "Mijn boekingen" in Uw eSky-account waar u alle relevante informatie met betrekking tot uw reis kunt vinden. Als u nog geen geregistreerde gebruiker bent, maak dan een account aan en importeer uw boeking. Het is ook de moeite waard om de eSky mobiele app te gebruiken, waardoor u altijd en overal direct toegang heeft tot uw boekingen.

      Daarnaast sturen wij u per e-mail een bevestiging nadat de boeking is gemaakt. Als u een bericht van ons niet in uw inbox kunt vinden, controleer dan de SPAM-folder en zorg ervoor dat het e-mailadres dat is opgegeven bij het maken van de boeking correct is. U kunt het e-mailbericht met uw boeking ook opnieuw naar uw e-mailadres sturen via Uw account of een speciaal formulier gebruiken - hier.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Ik weet mijn boekingsnummer niet meer. Wat moet ik doen?

      Heeft u uw eSky-boekingsnummer of boekingsreferentie nodig om contact met ons op te nemen of bent u al op weg naar de luchthaven? Alle details, inclusief de genoemde nummers, zijn te vinden op het tabblad "Mijn boekingen" in Uw eSky-account. Als u geen account heeft, kunt u ook de e-mail controleren die door ons is verzonden naar het adres dat tijdens het boekingsproces is opgegeven. Bovendien is het de moeite waard om de eSky mobiele applicatie te gebruiken, waardoor u altijd en overal onmiddellijk toegang krijgt tot uw boekingen.

      Als u het bericht van ons niet kunt vinden of als u het bericht niet heeft ontvangen, stuur dan opnieuw een e-mail met de details van de boeking met behulp van een speciaal formulier op onze website dat u hier kunt vinden.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Verkeerd e-mailadres opgegeven tijdens de boeking. Wat moet ik doen?

      Als u zeker weet dat u het verkeerde e-mailadres heeft ingevoerd bij het maken van de boeking, b.v. er zat een typefout in, ga naar Uw eSky-account, waar u de boeking kunt beheren en de informatie kunt corrigeren. Als u nog geen geregistreerde gebruiker bent, maak dan een account aan en importeert uw boeking. Het is ook de moeite waard om de eSky mobiele app te gebruiken, waardoor u altijd en overal direct toegang heeft tot uw boekingen.

      Als u snel een wijziging moet doorvoeren of tijd wilt besparen, kunt u uw gegevens zelf bewerken via Uw account. U kunt ook verzoeken om de onjuiste informatie te wijzigen via het contactformulier door informatie over de boeking (naam, datum, vluchtroute) in te vullen, maar onze consultants kunnen nog om aanvullende informatie vragen om uw verzoek te verifiëren.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Hoe kan ik priority boarding kopen?

      Lange wachttijden om aan boord van het vliegtuig te gaan, kunnen het reiscomfort en het welzijn aanzienlijk beïnvloeden. Daarom is het de moeite waard om de Priority Boarding-service aan te schaffen. Dit kan zowel bij het boeken van een ticket als daarna, maar uiterlijk tot 48 uur voor vertrek.

      Om deze service aan te schaffen, selecteert u de juiste optie op het tabblad "Mijn boekingen" in Uw eSky-account. U kunt het ook gebruiken om zelf uw boeking te beheren. Als u nog geen geregistreerde gebruiker bent, maak dan een account aan en importeer uw boeking. Het is ook de moeite waard om de eSky mobiele app te gebruiken, waardoor u altijd en overal direct toegang hebt tot uw boekingen.
      Let op! Priority boarding service is beperkt en mogelijk niet beschikbaar.
      Voorbeeld voorwaarden:

      Ryanair (prijs per vlucht / passagier):

      • instappen in het vliegtuig via de prioriteitsstrook, mogelijkheid om persoonlijke tas mee te nemen niet groter dan 40 x 20 x 25 cm en handbagage niet groter dan 55 x 40 x 20 cm en tot 10 kg - vanaf €5 tot €15 *

      Wizz Air (prijs per vlucht / passagier):

      • instappen in het vliegtuig via de prioriteitsstrook, mogelijkheid om één stuk handbagage mee te nemen niet groter dan 40 x 30 x 20 cm en tot 10 kg, en tweede stuk handbagage niet groter dan 50 x 40 x 23 cm en tot 10 kg – vanaf €5 tot €32 *

      * Prijzen worden door de luchtvaartmaatschappijen bepaald en kunnen veranderen. De opgegeven bedragen zijn slechts indicatief.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Hoe kan ik de stoelkeuze service kopen?

      Bent u een reis aan het plannen en vraagt u zich af hoe u een voorkeursstoel in het vliegtuig kunt kiezen en boeken, bijvoorbeeld een stoel bij het raam, een stoel met extra beenruimte of naast elkaar zitten als u in een groep reist? U kunt een voorkeursstoel kopen bij het boeken van een vliegticket (optie alleen beschikbaar voor geselecteerde luchtvaartmaatschappijen) op eSky of door contact met ons op te nemen via het contactformulier - hier.

      Let op dat boekingssystemen van luchtvaartmaatschappijen willekeurige stoelen in een vliegtuig toewijzen aan alle reizigers. Als u in een groep reist, zet de luchtvaartmaatschappij u dus niet bij elkaar (de enige uitzondering op deze regel is een kind dat met zijn/haar verzorger in het vliegtuig reist). Om dergelijk ongemak te voorkomen, is het de moeite waard om een voorkeursservice voor stoelkeuze aan te schaffen.
      De service voor het selecteren van een voorkeursstoel is beschikbaar tegen extra kosten en de prijs is afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij en het gekozen type stoel. Naar aanleiding van jouw bericht sturen onze consultants informatie op over de beschikbaarheid en prijzen van de stoelen.

      De prijs van deze service varieert van €5 tot €25 per persoon (voor elke vlucht). *

      Let op! Het aantal vrije stoelen in het vliegtuig verandert dynamisch en geselecteerde stoelen zijn mogelijk niet meer beschikbaar.

      * Prijzen worden door de luchtvaartmaatschappijen bepaald en kunnen veranderen. Opgegeven waarden zijn slechts indicatief.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Hoe kan ik voor de boeking betalen?

      Vraagt u zich af of het nodig is om een creditcard te gebruiken om uw eSky-boeking te betalen? U kunt er zeker van zijn dat u dit kunt doen met alle populaire betaalmethoden (inclusief: creditcards, snelle betalingen, inclusief uitgestelde betaling of betaling in termijnen, evenals via traditionele bankoverschrijving). De betaalmethode kan worden geselecteerd in het menu bij het boeken van de ticket.

      Omdat ticketprijzen pas gegarandeerd zijn op het moment van betaling, raden we aan om kaartbetalingen of snelle betalingen te gebruiken. Een voorlopige boeking van een vliegticket via een traditionele transfer kan ertoe leiden dat u extra moet betalen voor de vliegtickets, aangezien hun prijzen dynamisch veranderen, afhankelijk van het beleid van de luchtvaartmaatschappij en wijzigingen in de beschikbaarheid van stoelen. Indien een bijbetaling op de oorspronkelijke ticketprijs noodzakelijk is, nemen wij contact met u op, informeren u over het bedrag en geven aan hoe u deze kunt betalen.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Ik wil een boeking annuleren. Hoe doe ik dat?

      Bij de meeste low-cost luchtvaartmaatschappijen (o.a. Ryanair, Wizz Air, easyJet) is restitutie van een gekocht ticket helaas niet mogelijk. De luchtvaartmaatschappijen benadrukken in de boekingsvoorwaarden dat de tickets niet-restitueerbaar zijn.

      Als het gaat om commerciële luchtvaartmaatschappijen (bijv. LOT, Lufthansa, Air France) is de mogelijkheid om een ticket te retourneren gespecificeerd in de tariefvoorwaarden.

      Als u een terugbetaling wilt aanvragen, gebruik dan hier het contactformulier of controleer de beschikbaarheid van de terugbetalingsoptie in Uw account.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Informatie over de door de luchtvaartmaatschappij gewijzigde vluchttijden

      Maakt u zich zorgen dat er wijzigingen in uw vluchtschema komen? Nergens voor nodig, u ontvangt alle benodigde informatie op tijd. De wijze van melding hangt af van of u door eSky of rechtstreeks door de luchtvaartmaatschappij wordt gecontacteerd met betrekking tot uw boeking (lees meer over eSky-boekingen die door luchtvaartmaatschappijen worden afgehandeld). U vindt alle relevante informatie in de e-mail die we u met het vliegticket hebben gestuurd. 

      • Ik ben gecontacteerd door eSky

        Informatie over de wijziging van het vluchtschema vindt u op het tabblad "Mijn boekingen" in Uw eSky-account. Als u nog geen geregistreerde gebruiker bent, maak dan een account aan en importeer uw boeking. Het is ook de moeite waard om de eSky mobiele app te gebruiken, waardoor u altijd en overal direct toegang hebt tot uw boekingen. 

        Daarnaast zullen wij u informeren over eventuele wijzigingen in het e-mailbericht dat is verzonden naar het adres dat tijdens het boekingsproces is opgegeven. Het e-mailbericht heeft de titel: "BELANGRIJK! Schemawijziging, vliegticket [uw boekingsnummer]." We sturen u ook een nieuw ticket met de bijgewerkte vertrektijd van de vlucht naar het e-mailadres dat tijdens het boekingsproces is opgegeven.
        We raden u aan om 12 uur voor de geplande vertrektijd het vluchtschema in Uw eSky-account te controleren en de binnenkomende berichten op het e-mailadres dat u heeft opgegeven bij het boeken van uw vliegtickets in de gaten te houden. 

      • Ik ben gecontacteerd door de luchtvaartmaatschappij

        U ontvangt alle informatie over wijzigingen in vluchtschema's rechtstreeks van de luchtvaartmaatschappij op het e-mailadres dat tijdens het boekingsproces is opgegeven. Het actuele vluchtschema is ook te vinden op de website van de luchtvaartmaatschappij. We raden u aan om 12 uur voor de geplande vertrektijd uw vluchtschema op de website van de luchtvaartmaatschappij te controleren en de binnenkomende berichten op het e-mailadres dat u heeft opgegeven bij het boeken van de vliegtickets in de gaten te houden.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!

    Wijzigingen in de boeking

    • Hoe kan ik de vluchtdatum wijzigen?

      U heeft al een vliegticket gekocht op eSky, maar uw plannen zijn gewijzigd? U kunt vragen naar de mogelijkheid om de vluchtdatum te wijzigen. Houd er rekening mee dat het wijzigen van de vluchtdatum zonder extra kosten vaak onmogelijk is en dat elke wijziging van de boeking moet worden goedgekeurd door de luchtvaartmaatschappij.

      Als u de datum van uw vlucht wilt wijzigen, controleer dan of er rechtstreeks contact met u is opgenomen door eSky of de luchtvaartmaatschappij (lees meer over eSky-boekingen die door luchtvaartmaatschappijen worden afgehandeld). U vindt de relevante informatie in de e-mail die we u met het vliegticket hebben gestuurd. 

      • Ik ben gecontacteerd door eSky

        U kunt nagaan of de luchtvaartmaatschappij u toestaat de datum van uw reis te wijzigen door "Wijzig de vluchtdatum" te selecteren op het tabblad "Mijn boekingen" in Uw eSky-account. Als u nog geen account heeft, maak er dan een aan en importeer uw boeking. Bovendien is het de moeite waard om de eSky mobiele applicatie te gebruiken, waardoor u altijd en overal onmiddellijk toegang krijgt tot uw boekingen.
        Houd er rekening mee dat de beschikbaarheid van het wijzigen van de vluchtdatum na aankoop van uw vliegticket afhankelijk is van de luchtvaartmaatschappij. Bij sommige low-cost luchtvaartmaatschappijen kunt u de datum tegen een extra vergoeding wijzigen (afhankelijk van de vervoerder kan dit zelfs 169 EUR kosten), terwijl sommige lijndienstmaatschappijen deze service alleen tegen geselecteerde tarieven aanbieden.
        De vergoeding voor het wijzigen van de vluchtdatum wordt voor elke passagier in rekening gebracht voor elk deel van de vlucht (enkele vlucht). Daarnaast kan er een prijsverschil worden toegevoegd tussen het oorspronkelijk gekochte ticket en het nieuwe ticket. De luchtvaartmaatschappijen betalen het verschil niet terug als de prijs van het nieuwe ticket lager is dan de prijs van het originele ticket.
        In sommige gevallen brengt eSky bemiddelingskosten van 26,70 EUR in rekening voor het wijzigen van het ticket, wat is inbegrepen in de uiteindelijke kosten van de wijziging. Deze vergoeding wordt in rekening gebracht voor elke passagier op wiens ticket de wijziging is doorgevoerd. 

      • Ik ben gecontacteerd door de luchtvaartmaatschappij

        Neem rechtstreeks contact op met de luchtvaartmaatschappij om na te gaan of het mogelijk is om uw vluchtdatum te wijzigen. Houd er rekening mee dat de beschikbaarheid van het wijzigen van de vluchtdatum na aankoop van uw vliegticket afhankelijk is van de luchtvaartmaatschappij. Bij sommige low-cost luchtvaartmaatschappijen kunt u de datum tegen een extra vergoeding wijzigen (afhankelijk van de vervoerder kan dit zelfs 169 EUR kosten), terwijl sommige lijndienstmaatschappijen deze service alleen tegen geselecteerde tarieven aanbieden.
        De vergoeding voor het wijzigen van de vluchtdatum wordt voor elke passagier in rekening gebracht voor elk deel van de vlucht (enkele vlucht). Daarnaast kan er een prijsverschil tussen het oorspronkelijk gekochte ticket en het nieuwe ticket worden toegevoegd. De luchtvaartmaatschappijen betalen het verschil niet terug als de prijs van het nieuwe ticket lager is dan de prijs van het originele ticket.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Hoe corrigeer of wijzig ik passagiersgegevens?

      Als u tijdens het boeken van een vliegticket een fout heeft gemaakt bij het verstrekken van de passagiersgegevens, kunt u ons vragen naar de mogelijkheid om de boeking te corrigeren. Helaas staan de meeste luchtvaartmaatschappijen het niet toe om de gegevens op het vliegticket te wijzigen. Sommige luchtvaartmaatschappijen maken het echter mogelijk om de informatie tot op zekere hoogte te wijzigen. De omvang en de prijs van dergelijke wijzigingen is afhankelijk van het beleid van de specifieke luchtvaartmaatschappij.
      Incorrecte informatie op het vliegticket, zoals:

      • spelfouten in de voornaam of achternaam,
      • verkeerde geboortedatum,
      • verkeerde passagiers titel (Dhr./Mevr.),
      • verkeerde type passagier (volwassen/kind)

      moet onmiddellijk worden gemeld. Onze consultants zullen de mogelijkheid onderzoeken om de bovengenoemde fouten te corrigeren, informeren over mogelijke kosten voor de wijziging en nemen contact op met de luchtvaartmaatschappijen om de details op het ticket te corrigeren.

      Let opt! Het ontbreken van speciale tekens en accenten (bijv. č, é, ö), evenals spaties en diakritische tekens in de meerdelige achternamen op het vliegticket, worden niet als een fout beschouwd. Luchtvaartmaatschappijen gebruiken deze expres niet.

      Als u uw gegevens wilt wijzigen of passagiersgegevens wilt laten corrigeren, neem dan met ons contact op via het contactformulier - hier.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!

    Factuur

    • Een factuur verzenden

      Heeft u een factuur nodig van uw eSky-boeking? Om deze te ontvangen, selecteert u "Ik wil een btw-factuur ontvangen" bij het boeken van een vlucht of accommodatie. Dit is de enige manier om een factuur aan te vragen voor diensten die op eSky zijn gekocht.

      U ontvangt een factuur op het opgegeven e-mailadres. Als er meerdere dagen zijn verstreken sinds u uw vlucht of accommodatie heeft geboekt en u nog steeds geen factuur hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier hier.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Hoe kan ik de gegevens van de verkoper op de factuur wijzigen?

      Wat kunt u doen als u de koper op de factuur moet wijzigen na het boeken van het ticket? Het wijzigen van de gegevens van de koper (niet de passagier!) is mogelijk tot 30 dagen na aankoop van het vliegticket, maar niet altijd. eSky staat wijzigingen in de details toe in de volgende omstandigheden: 

      • van een natuurlijk persoon naar een ander natuurlijk persoon,
      • van een natuurlijk persoon naar een bedrijf.

      Het is niet mogelijk om de gegevens van het ene bedrijf naar het andere bedrijf of van het ene bedrijf naar een natuurlijk persoon te wijzigen.

      Als u de gegevens van de ticketkoper op de factuur wilt wijzigen, neem dan contact met ons op via het contactformulier - hier.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Hoe kan ik de betalingsstatus controleren?

      Weet u niet zeker of uw boeking succesvol is betaald of wacht u totdat deze is voltooid? Op eSky kunt u eenvoudig en snel de betalingsstatus controleren. Gebruik hiervoor het tabblad "Mijn boekingen" in Uw eSky-account. Als u nog geen geregistreerde gebruiker bent, maak dan een account aan en importeer uw boeking. Het is ook de moeite waard om de eSky mobiele app te gebruiken, waardoor u altijd en overal direct toegang hebt tot uw boekingen.

      Bovendien sturen we voor betalingen die met een kaart gedaan zijn of directe overboekingen een e-mail met een boekingsoverzicht en informatie over de succesvolle voltooiing ervan. Passagiers die voor traditionele bankoverschrijving hebben gekozen, ontvangen informatie over de boeking en de uitstaande betaling die in behandeling is. We sturen de bevestiging van de boeking pas nadat de betaling op onze rekening is bijgeschreven.

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!
    • Waarom staan er twee bedragen op een factuur, beide in verschillende valuta?

      Omdat de aankoop wordt verwerkt door een Pools bedrijf, vereisen de wettelijke voorschriften dat er twee bedragen op de factuur worden vermeld. Een daarvan is het bedrag waarmee de dienst is gekocht en de andere is het equivalent in PLN (Poolse Zloty).

      Heeft u in dit artikel de informatie gevonden waarnaar u op zoek was? Ja | Nee
      Mijn mening over dit artikel:
      Bedankt voor uw mening!

    Contactformulier - boekingsservice

    Schakel zo snel mogelijk onze hulp in! Selecteer het relevante onderwerp en geef de benodigde informatie op. Houd er rekening mee dat de klantenservice alleen in het Engels beschikbaar is.

    Werkuren

    Maandag - Vrijdag: 6:00 - 00:00 ,
    Zaterdag: 10:00 - 16:00 ,
    Zondag: 10:00 - 16:00

    Wij doen ons best om zo snel mogelijk te reageren.

    Hoe kunnen wij u helpen?

    Iets dringends? Bel ons liever op